dinsdag 22 september 2015

Zijn er meerdere Ennatuurlijk warmtebedrijven ?

Wat een grap , ik lees net een interview van de directeur van Ennatuurlijk.

Of er zijn 2 bedrijven die beide warmte leveren in Nederland met hetzelfde logo en directeur of men heeft aan de top echt compleet niet in de gaten wat er beneden op het kantoor en op de afdeling klantmishandeling wordt uitgespookt...




Mijn reactie :

Zijn er 2 warmtebedrijven die Ennatuurlijk heten ?

Dit is een heel ander warmtebedrijf dan het Ennatuurlijk wat de gebruikers kennen....

Vraag eens in Helmond , Tilburg , Meerhoven of Breda ? Daar worden de consumenten stelselmatig te kort gedaan en wordt er ook nog eens heel erg gelogen over de mate van duurzaamheid.

Ennatuurlijk is een fossiel warmtebedrijf want het levert het meerendeel van de klanten gewoon kolenwarmte en afvalwarmte wat 'boekhoudkundig' 50% duurzaam wordt aangemerkt. Tussen de 60 en de 70 % van de klanten was met gas en een moderne CV ketel veel duurzamer EN veel goedkoper uit geweest.

Ook verwijst dit bedrijf voor elke vraag naar Den Haag of naar de ACM terwijl de wet duidelijk spreekt over redelijke kosten die dus wel moeten worden verklaard. 
Ook heeft het bedrijf erg veel moeite met mijn en dijn en definities en wet. Vele mensen betalen huur voor de hoofdkraan of eigen materialen en het bedrijf maakt hiermee dus misbruik van haar oude monopolie positie.

Ze zullen wel veel betalen aan het warmtecongress want als ze ergens niet horen is het wel in een toekomstig verhaal. duurzaam , vernieuwend en klantgericht zijn ze namelijk niet.
Persoonlijk heb ik 2 jaar geleden de dienst opgezegd volgens  art. 6:236 sub j BW / art. 7:408 lid 3 BW maar ik krijg nog steeds brieven dat ik geld moet betalen alle incassobureaus worden wel teruggefloten ( adminstratie moet daar echt een enorme puinhoop zijn ). Ook heeft de firma die onderhoud doet voor Ennatuurlijk ( Joulz ) mijn gekochte eigen warmtewisselaar ontvreemd en zonder overleg gewisseld voor een huurexemplaar ( pre warmtewet in 2013 ) .

Beste Euroform congresorganisatie als jullie jezelf serieus nemen bel je ze af en stort je de sponsoring terug als warmte al toekomst zou moeten krijgen in Nederland dan is dat zonder Ennatuurlijk.... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten